تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل

تعریق بیش از حد زیر بغل یک مشکل پزشکی و اجتماعی است که بر زندگی اجتماعی و کاری افراد تأثیر منفی می گذارد. تزریق بوتاکس زیر بغل یک درمان مهم برای این مشکل است. افراد مبتلا به تعریق زیر بغل نه تنها در تابستان بلکه در تمام فصول در معرض عواقب منفی قرار می گیرند. استرس ، برخی از داروها ، عملکرد بیش از حد غده تیروئید  ، یائسگی ، هیپوگلیسمی ، چاقی ، برخی داروهای سرطانی و هورمون ها از جمله دلایل تعریق بیش از حد زیر بغل هستند. اما ، مستقل از هر بیماری یا عاملی ، تعریق بیش از حد به دلایل ساختاری ممکن است ظاهر شود.

 بوتاکس زیربغل کاربردی است که در سال های اخیر به طور مکرر در درمان عرق کردن زیر بغل مورد استفاده قرار می گرفته است. علاوه بر زیبایی ، بوتاکس شایع ترین درمان درعرق کردن بیش از حد و اختلالات مرتبط با آن است. بوتاکس ت زیر بغل که توسط FDA در درمان عرق کردن زیر بغل تأیید شده است ، با ایمنی و اثربخشی آن در کشور و خارج از کشور یک درمان محبوب است.

تزریق بوتاکس زیر بغل

استفاده از بوتاكس در برابر تعریق بسیار متداول است كه می تواند در زیر بغل ، دست و پا رخ دهد و به زبان پزشکی ” هیور هیدروزیس ” خوانده می شود. هیپرهیدروزیس زیر بغل” نامی است که به تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل داده می شود. تعریق زیر بغل وضعیتی است که با بوی عرق زیر بغل همراه است. بوی عرق با تخمیر تعریق زیر بغل توسط باکتری ها ایجاد می شود. کاهش تعریق در بسیاری از افراد کاهش بوی عرق را با خود به همراه می آورد. تعریق زیر بغل از غده عرق ترشح می شود که دقیقاً مانند قسمت تناسلی با سایر قسمت های بدن متفاوت است. عرق ترشح شده از غدد عرق به نام غدد آپوکرین با تجزیه باکتری ها سبب بوی تعریق می شود. بنابراین ، تعریق زیر بغل می تواند باعث اضطراب شود و به ویژه از نظر اجتماعی و روانشناختی مضر باشد. برای اکثر افراد ، ابتلا به این بیماری در سنین جوانی آغاز می شود و هم زن و هم مرد را تحت تاثیر قرار می دهد.

تعریق زیر بغل (هیپرهیدروزیس) چقدر شایع است؟

تعریق زیر بغل (هیپرهیدروزیس) یک مشکل جدی است که 3-2٪ از جمعیت به آن مبتلا هستند.

بوتاکس زیر بغل:

یكی از جدیدترین روش های درمانی برای كاهش تعریق زیر بغل تزریق بوتاكس زیربغل است. بوتاکس زیر بغل درمانی است که باید توسط پزشک زیبایی انجام شود.  بوتاکس زیربغل از سال 2004 توسط FDA  به منظور درمان هیپرهیدروزیس زیر بغل تأیید شده است. بوتاکس همچنین برای درمان عرق دست و پا استفاده می شود.

بوتاکس زیربغل چگونه تاثیر می گذارد؟

بوتاکس زیر بغل از ترشح عرق با تحریک عصبی از غدد عرق جلوگیری می کند. با تحریک عصبی غدد عرق  دستورالعمل ترشح عرق به وجود می آید. عملکرد زیاد غدد عرق با این محرک ها باعث تعریق زیر بغل می شود. بوتاکس زیر بغل با جلوگیری از تحریک بیش از حد غدد عرق ، تعریق را کاهش می دهد.

بوتاکس زیربغل چگونه انجام می شود؟

قبل از بوتاکس زیربغل ، زیربغل با یک کرم بی حسی موضعی بی حس می شود تا یک برنامه تقریبا بدون درد ارائه کند. مقدار کمی از بوتاکس با فاصله چند میلی متر در زیر هر زیر غل به ناحیه زیر پوستی تزریق می شود. بوتاکس زیربغل برنامه ای است که حدود 10 دقیقه طول می کشد.

آیا بوتاکس زیر بغل بی خطر است؟

بوتاکس زیر بغل که توسط پزشک زیبایی به شکل مناسب انجام می شود ، یک برنامه ایمن است. برای تعریق زیربغل  که با ضدتعریق بهتر نمی شود از بوتاکس استفاده می شود. بوتاکس برای افرادی که به شدت زیر بغلشان عرق می کند توسط FDA تأیید شده است.

آیا بوتاکس زیربغل یک درمان دردناک است؟

بوتاکس زیر بغل احتمالاً از آنچه فکر می شود درد کم تری دارد. در مقایسه با اصلاح ابرو بوتاکس زیربغل  درد کم تری دارد. قبل از شروع درمان ، یک کرم بی حسی موضعی زیربغل اعمال می شود و بوتاکس هر دو زیربغل معمولاً در حدود ده دقیقه انجام می شود.

بوتاکس زیربغل چه موقع تاثیر خود را نشان می دهد؟

نشان داده شده است که بوتاکس زیربغل باعث کاهش 87-82٪ در تعریق زیربغل پس از استفاده می شود. اثر بوتاکس زیربغل معمولاً  در 2 تا 4 روز طی 2 هفته کاملاً برطرف می شود.

تزریق بوتاکس زیر بغل

آیا بوتاکس زیربغل موثر است؟

بوتاکس با مسدود کردن یک انتقال دهنده عصبی که باعث تحریک غدد عرق می شود ، تعریق زیر بغل را درمان می کند. بوتاکس زیربغل ، که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده در سال 2004 تصویب شده است ، با تزریق سوزن های بسیار نازک در زیربغل ، زندگی راحتی تا 8 ماه را فراهم می کند.

آیا درمان بوتاکس زیربغل یک راه حل دائمی است؟

بوتاکس زیربغل درمانی است که باید هر 8-6 ماه تکرار شود زیرا موقتاً تعریق زیربغل را مسدود می کند. بسته به شدت یا درخواست فرد ، بیمارانی نیز وجود دارند که سالی یک بار بوتاکس  زیربغل دارند.

مزایای استفاده از بوتاکس زیربغل:

بوتاکس زیربغل با جلوگیری از هراس اجتماعی ناشی از تعریق ، از لحاظ روحی و روانی راحتی در جامعه را برای فرد فراهم می کند. برای پیشگیری از شرایط پوستی مانند سوزش زیر بغل ناشی از تعریق و بثورات مفید است. درمان بوتاکس زیربغل همچنین به افزایش اعتماد به نفس و توانایی ابراز افراد در زندگی اجتماعی و دانشگاهی کمک می کند.

عوارض جانبی بوتاکس زیربغل:

از آنجایی که بوتاکس زیربغل دقیقاً زیر پوست زیربغل اعمال می شود ، هیچ عارضه جانبی ندارد.  افرادی که بوتاکس زیربغل انجام می دهند گاهی اوقات در ناحیه زیربغل دچار کبودی جزئی می شوند که بعضی اوقات چند روز طول می کشد. سوالاتی مانند آیا بوتاکس زیربغل مضر است و بوتاکس زیربغل  به غدد لنفاوی زیربغل آسیب می زند کاملاً بی ربط است. زیرا بوتاکس زیر بغل به لایه عمیق غدد لنفاوی زیربغل نه ، بلکه به قسمت سطحی پوست انجام می شود.

Source: www.tarikcavusoglu.com

مقالات زیبایی

ایا تزریق بوتاکس زیر بغل عوارض داردبوتاکسبوتاکس زیر بغل با تخفیفبوتاکس زیر بغل چیستبوتاکس زیربغلبوتاکس زیربغل چگونه انجام می شود؟تزریق بوتاکس زیر بغلتعریق زیر بغلتعریق زیر بغل (هیپرهیدروزیس)درمان بوتاکس زیربغلعوارض جانبی بوتاکس زیربغلفواید تزریق بوتاکس زیر بغلمزایای استفاده از بوتاکسمزایای استفاده از بوتاکس زیربغلهزینه بوتاکس زیر بغلهزینه بوتاکس زیر بغل چقدر است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *