سوالات متداول راجع به هایفو

سوالات متداول راجع به هایفو

1) هایفو (HIFUT) چیست؟

هایفو (HIFU) روشی ایمن و غیرتهاجمی است که بدون نیاز به جراحی و با استفاده از امواج فراصوت اثرات افزایش سن و گرانش زمین بر روی پوست را خنثی می نماید. هایفو از پاسخ ترمیم کننده خود بدن برای لیفت تدریجی پوست ابرو، زیر چانه و گردن و خطوط و چین و چروک های ناحیه دکلته (قفسه سینه) استفاده می نماید.

 

سوالات متداول راجع به هایفو

2) آیا هایفو می تواند جایگزینی برای لیفت صورت باشد؟

هایفو لایه های عمیق پوست که در جراحی لیفت ترمیم می شوند را هدف قرار می دهد و نتایجی تقریبا مشابه ارائه می دهد. هایفو جایگزینی عالی برای لیفت صورت است، به ویژه برای افرادی که برای جراحی آماده نیستند یا برای بیمارانی که به دنبال افزایش اثرات جراحی زیبایی لیفت صورت هستند.

 

نمونه کار هایفوتراپی

3) هایفو چه تفاوتی با روش های لیزری دارد؟

هایفو از انرژی فراصوت استفاده می نماید. انرژی فراصوت دارای خواص منحصر به فردی است که به آن اجازه می دهد سطح پوست را رد کرده و عمقی از پوست را درمان کند که هیچ کدام از روش های غیر تهاجمی زیبایی به آن دسترسی ندارند. هایفو تولید کلاژن را در پایه پوست تحریک می کند که باعث ایجاد نتایج لیفت پوست قابل توجهی در طی 2-3 ماه آینده می شود.

لیزرها به انرژی نور متکی هستند و نمی توانند در دمای مطلوب به لایه های عمیق تر پوست برسند، بنابراین درمان با لیزر معمولاً فقط سطح پوست را درمان می کند. از آنجا که این دو فناوری اغلب انواع مختلفی از مشکلات پوستی را درمان می کنند، در واقع بسیار سازگار هستند.

 

نمونه کار هایفوتراپی

4) هایفو چگونه تولید کلاژن پوست را تحریک می کند؟

در طول درمان هایفو، دستگاه هایفو انرژی فراصوت متمرکز را در عمق زیر پوست با دمای مطلوب برای بازسازی کلاژن متمرکز می کند. این روند درمانی یک فرایند طبیعی به نام نئوکلاژنز را برای تولید کلاژن تازه و جدید آغاز می کند. هایفو درمانی شامل هیچگونه کرم، فیلر یا بوتاکسی نیست، بلکه فقط به نتایج ساخت کلاژن بدن شما برای رسیدن به نتایج طبیعی و قابل توجه متکی است.

 

5) آیا هایفو به مرخصی از محل کار نیاز دارد؟

بعد از درمان هایفو هیچ گونه دوره نقاهتی وجود ندارد. بعد از انجام هایفو، می توانید بدون آنکه اقدامات خاصی را بعد از درمان دنبال کنید، بلافاصله فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. بعد از درمان هایفو نیاز به استفاده از هیچ نوع کرمی نیست و می توان به صورت عادی آرایش کرد.

 

سوالات متداول راجع به هایفو

 

6) هایفو چگونه احساس می شود؟

در زمان تحویل انرژی فراصوت احساس می کنید که مقادیر کمی از انرژی در اعماق خاصی انباشته می شود و این نشان می دهد که فرآیند ساخت کلاژن آغاز شده است. سطح راحتی در افراد مختلف متفاوت است، اما این حس تنها در زمان تحویل انرژی فراصوت وجود دارد.

 

نمونه کار هایفوتراپی

7) به چند جلسه درمانی هایفو نیاز است؟

بیشتر افراد فقط به یک جلسه درمانی هایفو نیاز دارند. با این وجود ممکن است براساس میزان انعطاف پذیری پوست، واکنش بیولوژیکی به انرژی فراصوت و روند ساخت کلاژن فرد تکرار درمان برای برخی از افراد نیاز باشد. از آنجا که پوست همچنان در حال افزایش سن است، درمان های پیگیری می تواند به کاهش روند پیری پوست و جوانسازی پوست کمک کند.

 

8) چه کسی نامزد مناسبی برای هایفو است؟

نامزد مناسب برای هایفو دارای کاهش الاستیک خفیف تا متوسط پوست است که طی آن استحکام پوست کم شده است. به عنوان مثال می توان به پایین آمدن خط ابرو، پوست شل روی گردن، افتادگی پوست زیر چانه و خطوط یا چین و چروک روی قفسه سینه اشاره کرد. البته برای اینکه مشخص شود نامزد مناسبی برای هایفو هستید، باید توسط پزشک زیبایی معاینه شوید.

9) هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

بسته به اندازه منطقه تحت درمان، هزینه درمان هایفو می تواند متغیر باشد. برای اطلاع از قیمت ها با مطب زیبایی تماس بگیرید.

 

10) آیا هایفو ایمن است؟

روش هایفو به طور کاملا ایمن در بیش از 250000 درمان در سراسر جهان استفاده شده است. بیش از 50 سال است که از انرژی فراصوت به صورت ایمن در زمینه پزشکی استفاده می شود.

 

11) چقدر طول می کشد تا نتایج را ببینید و ماندگاری نتایج چه مدت است؟

بعد از درمان با هایفو ممکن است تأثیر اولیه را مشاهده کنید، اما نتیجه نهایی در طی 2-3 ماه بعد از انجام هایفو و با تولید کلاژن توسط بدن مشخص می شوند. از آنجایی که روش هایفو روند تولید کلاژن بدن خود فرد را تحریک می کند، ماندگاری نتایج وابسته به فرد است. هایفو باعث ایجاد کلاژن جدید در داخل پوست می شود، اما روند پیری طبیعی فرد مشخص می کند که این نتایج تا چه مدت قابل مشاهده خواهند بود.

  

 

Source: www.theskinrepairclinic.co.uk

مقالات زیبایی

آیا هایفو می تواند جایگزینی برای لیفت صورت باشد؟سوالات متداول راجع به هایفوهایفو (HIFUT) چیست؟هایفو تراپیهایفو چه تفاوتی با روش های لیزری دارد؟هایفو چیست و به درد کدام نواحی می خورد؟هایفو چیست و چه کاربردهایی دارد؟هایفوتراپی چیست؟هایفوتراپی چیست؟ مزایا ، عوارض و نتایجهزینه هایفو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *