لیفت صورت با هایفو

لیفت صورت با هایفو

لیفت صورت با هایفو یک روش غیر جراحی . غیر تهاجمی است که به همین جهت امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است. تا سال های اخیر از هایفو بیشتر به منظور از بین بردن تومور ها استفاده میشد. اما محققان یافتند که از روش درمانی به منظور جوانسازی و لاغری نیز می توان استفاده کرد.

از این رو امروزه یکی از کاربردهای مهم هایفو در زمینه لیفت صورت است که در ان با استفاده از امواجی که به لایه های عمیق تر پوست فرستاده می شود، کلاژن سازی تحریک شده و سبب میشود فرد جوانی و شادابی خود را بازیابد.

برای لیفت صورت با استفاده از هایفو امواج اولتراسوند با شدت بالا به لایه های عمیق پوست فرستاده میشوند و انرژی گرمایی مستقیمی را در ناحیه تحت درمان به وجود می آورند. که به موجب این انرژی گرمایی کلاژن سازی توسط سلول های زیر پوست تحریک میشود.

به این ترتیب از افتادگی و شل شدگی پوست در این نواحی از بین می روند و پوست صورت سفت می شود  و فرد شادابی و جوانی خود را باز می یابد.

لیفت صورت با هایفو

آیا هایفو روش مناسبی برای لیفت صورت است؟

در لیفت صورت با هایفو هیچ گونه جراحی و ایجاد برش یا  زخمی صورت نمی گیرد. همچنین هیچ گونه تزریقی هم بر روی پوست انجام نخواهد شد. به همین جهت افرادی که نمی توانند تحت عمل های جراحی زیبایی قرار بگیرند، لیفت صورت با هایفو می تواند گزینه مناسبی برای آن ها باشد.

از آنجایی که در لیفت صورت از طریق هایفو با دستگاهی مانند دستگاه سونوگرافی کار می شود، به خوبی می توان منطقه مورد نظر را شناسایی کرد و درمان را دقیقا بر روی همان نقطه انجام داد. و به این ترتیب مطمئن بود که انرژی دقیقا در همان نقطه مورد نظر ذخیره شده است.

از دیگر مزایای این روش این است که هیچ نوع نتیجه منفی را نیز با خود به همراه نخواهد داشت. به این معنا که شما یا نتیجه مورد دلخواه خود را خواهید دید و یا در بدترین حالت ممکن نتیجه ی خاصی را مشاهده نمی کنید. اما به هیچ عنوان امکان ندارد که نتیجه منفی و یا غیر قابل انتظاری را در این روش درمانی مشاهده کنید.

از هایفو نه تنها به منظور لیفت صورت و جلوگیری از افتادگی صورت استفاده می شود بلکه می توان از آن به عنوان روشی برای از بین بردن زخم و یا جوش صورت نیز استفاده کرد. از آنجایی که در این روش درمانی با ایجاد حرارت  و گرما کلاژن سازی تحریک میشود. می تواند در بهبود زخم و جوش نیز موثر باشد.

همچنین هایفو نه تنها یک روش کارآمد و موثر در از بین لیفت صورت است بلکه میتوان از این روش برای لیفت سایر نقاط بدن همچون گردن و قسمت فوقانی قفسه سینه نیز استفاده کرد و نتیجه مطلوبی را نیز مشاهده کرد.

چگونه هایفو تراپی به لیفت صورت کمک میکند؟

کلاژن فراوان ترین پروتئین طبیعی در بدن انسان است که به طور کلی 75 درصد آن در پوست و 90 درصد آن در استخوان ها قرار گرفته است. با افزایش سن به طور طبیعی تولید کلاژن نیز در بدن کاهش می باشد و همین امر موجب افتادگی در پوست افراد میشود.

کلاژن پروتئینی است که به پوست و مو کمک میکند تا جوانی و شادابی خود را حفظ کند . به دلیل خاصیت ارتجاعی که در کلاژن وجود دارد، باعث میشود تا کشش در پوست افراد نیز وجود داشته باشد. اما با افزایش سن کلاژن خاصیت ارتجاعی خود را از دست میدهد و در نتیجه روند پیری و افتادگی پوست نیز آغاز میشود.

به همین دلیل عامل اصلی جوانی و شادابی پوست را می توان کلاژن دانست. در لیفت صورت از طریق هایفو نیز با امواجی که با دستگاه به لایه های زیرین پوست فرستاده میشود در واقع گرمای ایجاد شده از طریق این امواج سلول ها را دوباره تحریک به کلاژن سازی میکند که به این ترتیب باعث جوانسازی و لیفت صورت میشود.

آیا هایفو جایگزین جراحی برای لیفت صورت است؟

همانطور که پیشتر توضیح داده شد از آنجایی که لیفت صورت از طریق هایفو یک روش کاملا غیر تهاجمی و غیر جراحی بوده و هیچ گونه زخم و برشی را بر روی پوست ایجاد نمی کند، بسیاری از افراد استفاده از این روش درمانی را به سایر روش ها همچون جراحی ترجیح می دهند.

اما آیا در همه موارد هایفو می تواند جایگزینی برای عمل جراحی باشد یا خیر. باید گفت که در مواردی نیاز است تا فرد برای لیفت صورت خود از عمل جراحی استفاده کند و سایر روش های جوانسازی نمی تواند آن گونه که باید نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشد.

در واقع انجام لیفت صورت با هایفو برای افرادی مناسب است که بنا به دلایلی نمی توانند و یا نمی خواهند تحت عمل جراحی قرار بگیرند. افرادی هستند که نمیتوانند بیهوشی در حین عمل را تحمل کنند و یا از انجام عمل جراحی می ترسند.

در این موارد نیز لیفت صورت با هایفو می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سایر روش ها از جمله جراحی باشد.  گاهی نیز با توجه به شرایط فیزیکی فرد پزشک دلیلی برای انجام عمل جراحی نمی بیند و گزینه لیفت صورت با هایفو را به بیمار پیشنهاد میکند.

آیا لیفت صورت از طریق هایفو با لیزر متفاوت است؟

از آنجایی که معمولا لیزر تنها به لایه های سطحی پوست نفوذ می کند. به همین خاطر بیشتر برای درمان و از بین بردن چین و چروک های سطحی از ان استفاده میشود. در واقع می توان گفت که لیزر بیشتر از بین برنده خطوط سطحی صورت لست.

اما در لیفت صورت با هایفو ار آنجایی که امواج به لایه های عمیق تر پوست نفوذ میکنند در نتیجه تاثیر بیشتری بر فرایند کلاژن سازی داشته و باعث پر شدت و سفت شدن بیشتر پوست صورت در مقایسه با لیزر میشود.

لیفت صورت با هایفو

آیا لیفت صورت با هایفو عوارض دارد؟

به جرات می توان گفت که لیفت صورت با هایفو یکی از بی خطر ترین و ایمن ترین روش های درمانی لیف محسوب میشود. به دلیل آنکه در این روش نه برشی در پوست فرد ایجاد میشود و نه امواج خطرناکی به لایه های زیرین پوست ارسال میشود.

به همین جهت لیفت صورت از طریق هایفو یکی از کم عوارض ترین و ایمنی ترین روشهای ممکن برای جوانسازی و زیباسازی صورت محسوب میشود. چرا که این روش کاملا غیر تهاجمی بوده و فرد می تواند بعد از انجام هایفو تراپی به راحتی به زندگی روزمره خود باز گردد.

هزینه درمان لیفت صورت با هایفو چقدر است

به دلیل اینکه هایفوتراپی یک روش غیر جراحی محسوب میشود، هزینه درمان و لیفت صورت از این طریق نیز بسیار کمتر از عمل های جراحی است. اما با این حال هزینه لیفت صورت از این طریق به عوامل مختلفی بستگی دارد.

یکی از  این عوامل مربوط به شرایط فیزیکی خود بیمار است و اینکه با توجه به انتظاری که از نتیجه کار دارد به چند جلسه هایفوتراپی نیازمند است. قطعا هر چه میزان افتادگی پوست بیشتر باشد برای برطرف کردن آن به تعداد جلسات درمانی بیشتر نیاز است. و هر چه تعداد این جلسات بیشتر باشد طبعا هزینه درمان نیز بیشتر خواهد بود.

علاوه بر آن نوع دستگاه استفاده شده در لیفت صورت نیز می تواند بر روی هزینه درمانی شما تاثیر داشته باشد. امروزه دستگاه های جدیدتری با کارایی های بیشتر وارد بازار شده است که استفاده از آن ها هزینه بیشتری دارد.

Source: www.charmfidence.com

مقالات زیبایی

دستگاه هایفو خانگیقیمت هایفوقیمت هایفو صورتلیفت صورت با هایفوهايفو HIFUهایفو ابروهایفو چیست و چه کاربردهایی دارد؟هایفو چیست؟هایفوتراپیهایفوتراپی صورت "HIFU " چیستهزینه لیفت ابرو با هایفو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *