ژل پروفایلو برای درمان چین و چروک و نه پر کردن خطوط سطحی

ژل پروفایلو برای درمان چین و چروک و نه پر کردن خطوط سطحی

امروزه با پیشرفت علم همواره روش های نوینی برای از بین بردن آثار پیری و درمان چین و چروک توسط جامعه پزشکی ارائه می شود. با بالا رفتن سن، میزان تولید کلاژن در پوست انسان پایین آمده و پوست انعطاف و کشش خود را از دست می دهد. در نتیجه پوست سلامتی و شادابی سال های جوانی را نخواهد داشت. در ادامه هر آنچه که باید درباره پروفایلو بدانید و تفاوت آن با میکرونیدلینگ را که به صورت سطحی ترک های پوستی را پر می کند اشاره خواهیم کرد.

ژل پروفایلو برای درمان چین و چروک و نه پر کردن خطوط سطحی

پرکننده های سطحی پوست از چه موادی ساخته شده اند؟

پرکننده های سطحی یا تکنیک میکرونیدلینگ برای سالیان متمادی توسط افرادی که از مشاهده چین و چروک های خود رنج می بردند، مورد استفاده قرار می گرفت. این پرکننده  ها از موادی تشکیل شده بودند که در ساختار پوست افراد جوانتر رویت می شود.

اسید هیالورونیک همان ماده ای است که در بافت پوست افراد جوان تر وجود دارد و موجب افزایش خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری پوست های جوان می شود. محصولی که در روش پر کردن سطحی پوست مورد استفاده قرار می گیرد محصولی غیر حیوانی است. اسید هیالورونیک به صورت ژل برای پر کردن سطحی چین و چروک های روی سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه در ترکیبات ژل های مورد استفاده در  درمان چین و چروک در کنار اسید هیالورونیک مقداری لیدوکائین هم مورد استفاده می شود تا از میزان درد بیمار کاسته شده و منطقه مورد نظر در حین انجام تزریق بی حس شود. اما درمان چین و چروک به این روش تنها برای پر کردن سطحی چروک های پوستی، آن هم برای مدت زمان محدودی کاربرد دارد. نمی توان این روش را به عنوان روش درمانی چین و چروک به شمار آورد.

پروفایلو چه تفاوتی با پرکننده های پوستی دارند؟

درست است که در روش پروفایلو برای درمان چین و چروک نیز کاملا از اسید هیالورونیک خالص استفاده می شود. اما نمی توان نام پرکننده را برای این روش درمانی به کار برد. حق امتیاز این محصول به صورت کاملا انحصاری در اختیار بزرگترین تولید کننده اسید هیالورونیک در جهان است. این کمپانی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا به اثبات برساند که این محصول در درمان چین و چروک با دیگر محصولات تفاوت بسیاری دارد چرا که:

” پروفایلو یک حجم دهنده و پرکننده سطحی پوست نیست. این روش درمانی مزوتراپی هم به حساب نمی آید. این شیوه درمان چین و چروک جایگاهی مابین پرکننده های پوست و درمان کننده های پوست را به خود اختصاص داده است. از این رو مقایسه پروفایلو با درما فیلرها کاری بسیار اشتباه است. محصولات درمان چین و چروک پوست با استفاده از روش هایی که منجر به آبرسانی شدید پوست می شود کلاژن سازی را افزایش داده و بدین ترتیب انعطاف پوست را به آن باز می گردانند. در نتیجه می توان گفت روش هایی که برای درمان پوست به کار برده می شود ساختار بیولوژیکی پوست را متحول می کنند.”

پروفایلو تنها محصول درمانی پوست برای درمان چین و چروک است که تمام چهار نوع کلاژن و الاستین را در بر می گیرد. بنابراین پروفایلو را نه یک پر کننده سطحی پوست بلکه یک جوان کننده ساختار زیستی پوست به شمار می آوریم. این محصول موجب درمان چین و چروک پوست شده و این کار را با تغییر در ساختار بیولوژیکی پوست ممکن می سازد.

پروفایلو به بازسازی بافت های صورت کمک کرده و موجب جوان سازی بافت صورت می شود. با وجود محصولاتی همچون پروفایلو درمی یابیم که درمان های مربوط به زیبایی و درمان چین و چروک مسیر تازه ای را پیش رو گرفته اند. این محصولات برای درمان چین و چروک دیگر تنها به برطرف کردن عارضه های ظاهری بسنده نمی کنند. بلکه برای بازگرداندن زیبایی سال های جوانی به سراغ ترمیم بافت ها و بهبود وضعیت بیولوژیکی پوست و درمان چین و چروک می روند.

ژل پروفایلو برای درمان چین و چروک و نه پر کردن خطوط سطحی

پرو فایلو چگونه منجر به درمان چین و چروک می شود؟

امروزه در دنیای درمان های زیبایی و درمان چین و چروک پوست درمانی که توانایی رقابت با پروفایلو را دارا باشد، هنوز پا به عرصه وجود نگذاشته است. در حال حاضر ژل پروفایلو بهترین محصول موجود به جهت درمان چین و چروک در تمام دنیا است که موجب بازسازی طبیعی ساختار پوست می شود. این ژل تمام چهار نوع کلاژن ها و الاستین را دارا است. این چهار ماده برای سلامتی پوست مفید هستند و با افزایش سن از میزان تولید آنها کاسته می شود. از این رو می توان گفت که برای درمان چین و چروک روش درمانی بسیار مناسبی به شمار می آید.

درمان با ژل پروفایلو به مراتب ماندگار تر بوده، چرا که این محصول از عناصر شیمیایی که در بدن وجود ندارند، ساخته نشده است. به همین دلیل پروفایلو روند تولید کلاژن سازی در پوست را به همان شکل طبیعی از سر می گیرد. این نکته حائز اهمیت است که ژل پروفایلو در محل تقسیم باقی نمی ماند تا با گذشت زمان تاثیر خود را ازدست بدهد، بلکه پس از تزریق، ژل پروفایلو بافت پوست را تحریک کرده و منجر به بازسازی بافت پوست می شود.

ژل پروفایلو برای جلوگیری از بروز چین و چروک

ژل پروفایلو برای کسانی که قصد دارند روند پیری پوست را به تعويق بیندازند انتخاب فوق العاده ای است. این ژل بروز چین و چروک را به تعویق می اندازد. به طور کلی پس از بیست سالگی عوامل مختلفی از جمله ژنتیک باعث می شوند که تولید کلاژن در پوست کاهش پیدا کند. میزان تولید کلاژن در پوست ما به طور کلی پس از بیست سالگی سالانه 1 درصد کاهش پیدا می کند. پوست پس از بیست سالگی به تدریج نازک تر شده و انعطاف خود را از دست می دهد. درخشش و جوانی پوست رفته رفته از بین می رود. این پروسه بسیار طبیعی است.

همه ما می دانیم که بهترین درمان پیشگیری است. این بدان معنا است که همواره بهتر است قبل از بروز مشکلات جدی عوامل ایجاد مشکل را یافته و آنها را برطرف کنیم. در مورد درمان چین و چروک هم این مسئله صدق می کند. بهتر است قبل از بوجود آمدن آنها اقدامات لازم را انجام دهیم تا جلوی بروز چین و چروک را بگیریم. بدین ترتیب نتایج درمان برای مدت زمان بسیار طولانی تری برجای می ماند و دیگر نیازی به انجام درمان های طولانی و گران قیمت در آینده نخواهید داشت.

آیا تزریق ژل پروفایلو دردناک است؟

با پیشرفت درمان های زیبایی و روی کار آمدن محصولاتی چون ژل پروفایلو برای درمان چین و چروک جراحی از گزینه های روی میز حذف شده است. افراد کمتری برای درمان مشکلات پوستی و زیبایی خود به سراغ درمان های دردناکی چون جراحی می روند. ژل پروفایلو یک نقطه از پوست را مورد تهاجم قرار نمی دهد و مانند جراحی منجر به آسیب به بافت صورت نمی شود. این ژل حجم از دست رفته صورت را باز می گرداند و روند ساخت کلاژن را تحریک می کند.

پر کردن نواحی مختلف صورت راهی به مراتب کم هزینه تر و موثر تر است. ژل پروفایلو برای پر کردن بخش هایی از صورت مانند گونه ها، منطقه میانی صورت و بخش هایی که حجم خود را از دست داده اند انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. پروفایلو تمام بخش های صورت را مورد درمان قرار می دهد و برخلاف پر کننده های متداول تنها روی بخشی از صورت تمرکز نمی کند.

همانطور که پیش از این نیز گفتیم این ژل پروفایلو، محصولی برای درمان چین و چروک به شمار می آید. پروفایلو در درمان چین و چروک سلامتی تمام قسمت های پوست را بهبود می بخشد. از آنجایی که ژل پروفایلو یک محصول درمانی به شمار می آید تاثیرات ماندگارتری خواهد داشت. این ژل به پوست این امکان را می دهد که مجدد سلول های پوستی را بازسازی کند و ظاهری جوان را برای شما به ارمغان بیاورد. راز جوانی در میزان کلاژن بالا در پوست است و ژل پروفایلو این موهبت را دوباره به پوست باز می گرداند.

Source: www.oxfordleamingtonclinic.com

مقالات زیبایی

Profhilo (پروفایلو)پرکننده های سطحی پوستپرو فایلو چگونه منجر به درمان چین و چروک می شود؟پروفایلو جدیدترین ژل روز دنیاپروفایلو چه تفاوتی با پرکننده های پوستی دارند؟تزریق ژل پروفایلوجوانسازی پوستژل پروفایلوژل پروفایلو برای جلوگیری از بروز چین و چروکژل پروفایلو برای درمان چین و چروکژل پروفایلو چیست؟معجزه ژل پروفایلو در جوانسازی صورت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *