ژل پروفایلو چیست؟ ژلی موثر در کاهش افتادگی های صورت

ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو! واژه ای که دوستداران زیبایی پوست قطعا شنیده اند و شاید درباره آن مطالعاتی هم داشته اند و دارند. بدیهی است که کسانی که خواهان زیبایی هستند همیشه به دنبال روش های مطلوب و ارزشمند به منظور بهبود زیبایی چهره خویش هستند.

اگر به دنبال حفظ کیفیت پوست و جلوگیری از افتادگی آن بدون جراحی و هزینه های بالا هستید، ژل پروفایلو، نامی آشناست که جدیدا درباب آن صحبت های زیادی شده است.

ژل پروفایلو ، همانطور که از نامش پیداست، گونه ای ژل است که به منظور جوانسازی و لیفت پوست های شل و افتاده مورد استفاده قرار میگیرد. ترکیب خاص این ژل بهترین گزینه حال حاضر برای پوست های در آستانه پیری است و موجبات قوام و آبرسانی پوست را فراهم می آورد.

 

ژل پروفایلو چیست؟

پیری پوست امری بدیهی است و هر انسانی ناگزیر به پذیرش آن است. گذر زمان و پا گذاری به سن میانسالی، منجر به کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست میگردد.

این اتفاق، موجب ایجاد چین و چروک های ریزی بر روی صورت میشود که در صورت نادیده گرفته شدن میتواند عمیق و واضح تر گردد و شل و آویزان شدن پوست را به همراه داشته باشد. اما، عصر تکنولوژی و دانش، اجازه نمی دهد که پیری بر روی پوست ها باقی بماند.

ژل پروفایلو

جوانسازی با ژل پروفایلو امکان پذیر است؟

ژل پروفایلو با ترکیب خاص خود، به گونه ای موثر، قادر خواهد بود تا با بازسازی کلاژن و الاستین، منجر به بهبود قوام پوست، رفع شلی و افزایش کیفیت پوست گردد. متخصصان پوست این درمان مدرن را به افرادی که در معرض پیری پوست قرار گرفته اند و با کاهش حجم پوست مواجه شده اند پیشنهاد می دهند.

شاید بهتر باشد کمی راحت تر توضیح دهیم. قطعا افرادی را دیده اید که گذر عمر در چهره شان منجر به ایجاد خطوط خنده عمیق و افتادگی صورت در نواحی دهان شده است.

ژل پروفایلو بهترین گزینه برای این افراد است. در درمان به وسیله ژل پروفایلو، ژل به نواحی شل شده با اندازه متناسب تزریق شده و ظاهری یکدست، جوان و سرحال را به تزریق شونده اهدا میکند.

مزایای ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو تنها یک تزریق زیبایی نیست و آثار درمانی بسیاری برای پوست به همراه دارد. در واقع تزریق شونده با شنیدن نام تزریق ژل نباید این تصور را داشته باشد که با یک تزریق زیبایی همانند گونه سازی یا ژل لب سرو کار دارد.

ژل پروفایلو به سبب تحریک پوست و افزایش کلاژن سازی منجر به بهبود پوست، افزایش سلامت و شادابی آن و در نهایت جوانسازی واقعی می شود. اگر بخواهیم در چند واژه مختصر مزایای ژل پروفایلو را نام ببریم باید به چند اثر زیر بسنده کنیم:

  • لیفت پوست
  • افزایش سفتی و الاستیسیته پوست (elasticity)
  • بازدهی عالی
  • شفافیت پوست
  • بهبود قوام پوست
  • کاهش جلسات درمان
  • کاهش نقاط تزریق
  • کاهش احساس درد حین تزریق ژل
  • هیدراته شدن پوست

روش تزریق ژل پروفایلو به زبان ساده

ژل پروفایلو در 5 نقطه صورت که ملقب به نقاط زیبایی زیستی هستند تزریق می شود. پزشک زیبایی با شناسایی نواحی زیبایی زیستی صورت یا بدن که به دور از اعصاب تحریک پذیر و رگ های مهم واقع شده است عملیات تزریق را انجام می دهد.

نکته مهم در تزریق ژل پروفایلو این است که حتما باید توسط پزشک زیبایی انجام شود و از انجام آن در آرایشگاه ها یا مراکز غیر استاندارد خودداری کنید. مطب زیبایی دکتر مریم صابرراد با امکان انجام استاندارد تزریق ژل پروفایلو نمونه ای مطلوب برای انجام این فرایند زیبایی و تخصصی است.

در ویدئو زیر با توضیحاتی از دکتر مریم صابرراد در مورد ژل پروفایلو همراه می‌شویم:

 

پروفایلو چگونه کار می کند؟

HA هیدروفیلی است، به این معنی که آب را از بدن شما جذب و نگه می دارد ، بنابراین پروفایلو به جای یک پرکننده به عنوان یک هیدراتور عمل می کند.  این کار برای افرادی که پوست خسته و کسل کننده دارند، خارق العاده است و آن را به پوستی محکم و درخشان تبدیل می کند. این اثر طی 3-5 روز پس از درمان انجام می شود.

طی چند هفته آینده ، تولید کلاژن و الاستین تحریک می شود و در نهایت موجب سفت شدن پوست می شود. این امر بسیار مفید است زیرا سطح کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک در پوست به سرعت پس از سن 30 سالگی کاهش می یابد و در نتیجه علائم پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک مشاهده می شود.  پروفایلو برای معکوس کردن برخی از این تغییرات عمل می کند.  حداکثر اثر آن معمولاً 2 ماه پس از درمان دوم مشاهده می شود.

پروفایلو بیشتر در مناطق صورت استفاده می شود، اما همچنین می تواند برای جوانسازی گردن، دکولت، بازوها، زانوها و دست ها نیز استفاده شود.

درمان پروفایلو شامل چه مواردی است؟

به مدت 2 جلسه با فاصله 4 هفته از پروفایلو درست زیر سطح پوست تزریق می شود.  پس از تزریق ، به سرعت در زیر پوست پراکنده می شود تا بدون نیاز به ماساژ یا خطر ترک توده یا ندول، هیدراتاسیون را بهبود بخشد. در شعاع 2 سانتی متر از محل تزریق خود جذب می شود، بنابراین برای درمان صورت فقط به 10 نقطه تزریق نیاز است.

تنها یک دوره شامل 2 درمان تزریقی با 4 هفته فاصله نیاز است، پس از آن می توانید انتظار داشته باشید که یک هیدراتاسیون شدید مشاهده کنید.  این امر باعث درخشش پوست می شود ، خطوط ظریف می توانند از بین بروند و متوجه پوستی نرم تر و با قوام بیشتر خواهید شد.

برای بازیابی بهتر چه باید کرد؟

دوره نقاهت بعد از درمان بسیار کم است و شما می توانید بلافاصله بعد از عمل به فعالیت های روزمره خود بپردازید. با این حال ، توصیه می کنیم روز اول بعد از درمان از فشار جسمی و ورزش خودداری کنید و برای چند روز اول سونا یا حمام بخار نداشته باشید.  همچنین باید برای چند روز اول پس از درمان از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید یا اشعه ماوراء بنفش خودداری کنید.

آیا عوارض جانبی دارد؟

مانند همه درمان های زیبایی بینی بدون جراحی ، خطر عوارض جانبی بسیار کمی مانند کبودی جزئی یا تورم در محل تزریق وجود دارد. این موارد معمولاً اتفاق نمی افتد و در صورت اتفاق نیز ظرف مدت چند ساعت برطرف می شود.

 

ژل پروفایلو چیست؟

 اسید هیالورونیک چیست؟

اسید هیالورونیک ماده ای است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و بیشتر در پوست وجود دارد – تقریباً 50٪ از کل محتوای آن.  بخش باقیمانده در درجه اول در ناحیه چشم، مایع اشکی، مفاصل و ماتریکس خارج سلول وجود دارد.  تا قبل از 25 سالگی، مقادیر زیادی اسید هیالورونیک تولید می کنیم ، به همین دلیل پوست ما در این سن نسبت به چروک ها مقاوم است.  وقتی اسید هیالورونیک کاهش می یابد ، پوست خشک می شود ، اولین چین و چروک ها ظاهر می شوند ، گونه ها و دهان حجم خود را از دست می دهند.  به هنگام رسیدن به سن 40 سالگی، نیمی از موجودی اسید هیالورونیک از بین می رود.

چگونه از اثرات غیر طبیعی و اغراق آمیز پرکننده ها جلوگیری کنیم؟

بهترین روش برای جلوگیری از چنین تأثیراتی، انتخاب یک پزشک زیبایی متبحر است.

هدف از تمام درمان های انجام شده دستیابی به طبیعی ترین ظاهر است ، زیرا یک درمان خوب نباید ویژگی های صورت را تغییر دهد، بلکه باید فقط نواقص را برطرف کرده و رضایت کلی از خود را بهبود ببخشد.

 پرکننده های بوتاکس یا پوستی (ژل پروفایلو)؟

بوتاکس کاربردهای زیادی در پزشکی زیبایی شناسی دارد که حاوی یک نوروتوکسین قدرتمند به نام سم بوتولینوم است.  این کار با تضعیف یا به طور کامل مختل شدن انتقال عصب عضله انجام می شود. سم بوتولینوم بیشتر برای صاف کردن چین و چروک پوست، کاهش تعریق بیش از حد و یا به عنوان درمانی برای جلوگیری از میگرن و غیره استفاده می شود. البته شایان ذکر است که تزریق عضلانی بوتاکس یک پیشگیری موثر جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک است.

بوتاکس بیشتر در قسمتهای بالای صورت استفاده می شود. به عنوان یک قاعده ، این عمل در چین و چروک های ناشی از کار پویای عضله، به اصطلاح چین و چروک های میمیک، وجود دارد که شامل خطوط افقی و عمودی پیشانی است.

به نوبه خود، ژل پروفایلو بیشتر برای کاهش چین های عمیق بینی، مدل سازی لب، اصلاح انحنای بینی، مدل سازی کانتور صورت و کاهش اسکار استفاده می شود. در صورت وجود چنین نشانه هایی، پزشک زیبایی شما ممکن است تصمیم به ترکیبی از روش های فوق بگیرد.

هموار کردن ویژگی های صورت با هر دو روش درمانی امکان پذیر است.  با این حال ، به خاطر داشته باشید که علائم تجویز آنها کمی متفاوت است و این تشخیص پزشک زیبایی است که تصمیم بگیرد کدام یک از این روشها بهترین گزینه برای بیمار خواهد بود.

Source: www.onepetro.org, www.newyouchicago.com, www.eternoplasticsurgery.com

مقالات زیبایی

پرکننده های بوتاکسپروفایلو جدیدترین ژل روز دنیاپروفایلو چگونه کار می کند؟تزریق ژل پروفایلوجوانسازی با ژل پروفایلو امکان پذیر است؟درمان پروفایلوروش تزریق ژل پروفایلوژل پروفایلوژل پروفایلو چیست؟مزایای ژل پروفایلو چیست؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *